background


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday 17 May 2012

TEKNOLOGI PENDIDIKAN : ASAH KREATIVITI BAKAL GURU..( KULIT BUKU)

Catatan kali ini mungkin tidak berkaitan dengan catatan-catatan sebelum ini..Tetapi suka saya ingin menyatakan bahawa kursus teknologi pendidikan yang saya ambil untuk kursus ini meransang diri ini untuk belajar menjadi kreatif. Manakan tidaknya, semua pelajar dikehendaki membuat beberapa projek yang memerlukan kami menggilap otak kanan kami untuk menghasilkan sesuatu yang agak diluar jangkaan (bagi sayalah)..Tetapi saya amat bersyukur, kerana setidak-tidaknya saya berusaha untuk belejar menjadi kreatif dan novatif dalam kursus ini. Moga ilmu yang dipelajari ini boleh dipraktikkan ketika menjadi guru kelak.

Muka hadapan

Tulang buku

Muka belakang
* 'Kulit Buku" merupakan antara projek yang perlu pelajar dalam kursus ini buat Saya telah memilih novel sebagai konsep kulit buku saya...Walaupun mungkin tidaklah seberapa, tetapi saya sungguh berpuas hati dengan hasil usaha saya ini..

No comments:

Post a Comment